livetmedchakira

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Emma W-t - 18 september 2012 22:25

Hejsan!

Har såå lite tid över för att sitta här och blogga.

Skolan, vänner, familj, häst och allt dedär går alltid före (de vet ni)! 


Skolan i dag va som vanligt, alltid lika roligt (haha) Sen gick jag ner till stallet och va där med Frida. Tog Pedas cykel hem för den stod där nere och ja.. sen åt jag, duscha och nu sitter jag i sängen och ska sova.

Såhär ser mina dagar ut alltid :) hehe, kul va?


I morse hade jag och min lillebror faktiskt liiite roligt, skulle väcka dom och se till så dom kom i väg till skolan! Men Oliver vakna inte så vi tog ett glad vatten och hällde pytte lite i hans huvud och då j*vlar blev där fart i honom xD, hahaha. Lite roligt får man ha för man lever ju bara 1 gång (a).

Men vi hörs i morgon, see ya! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards