livetmedchakira

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Emma W-t - 1 september 2012 09:46

Har inte tid att uppdatera men som jag sa, jag ska försöka.

C reds i går, skritt, trav lite galopp och halter. Red i lilla gräshagen för hon går inte och spänner sig där som hon gör på ridbanan med grisarna sidan om. Hon blir sjukt jobbig. Så de känns bästa att rida i genom henne lite utan att hon ska spänna sig halva varvet om och om i gen. 

Jag har blivit sjukt förkyld, vet inte vart de kommer i från, sen har jag gjort något med vänstra foten, gär så in i hel*etes ont :@ I dag ska jag till pappa, så de blir nog inte mycket uppdatering i helgen, har inte varit hos honom på länge nu. 

Skola på måndag i gen. Och allt rullar på som vanligt. Läxor kommer väl också strax. Vi fick böcker i går. Väskan börjar bli tung osv, ska nog lämna litta saker i skåpet, fast jag har ju längs ner :(

Vi hörs kanske sen annars på måndag eller något. Kram <3

       

Hennes steg, Emma love <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards