livetmedchakira

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Emma W-t - 6 september 2012 19:45

Som rubriken säger, trottsade och åkte ner till stallet med lillebror. 

Sa åt honom att ta några nya bilder på mig och C, blev inte så bra för han kunde tydligen inte zooma. Men gjorde de bästa jag kunde för att dom skulle bli bra. C va inte på bra humör alls.. ska rida i genom henne ordentligt i morgon, hon har bara gått skritt denna veckan :$ hon har haft de rätt soft i veckan ;) hehe.

Ska fota lite nya bilder också :D hihi.

Men vi hörs i morgon, kram <3

     

 

Haha, fail!

Början till bugning förutom att hon står fel med vönstabakbenet och inte vågar ha huvudet MELLAN frambenen utan tar sidan om i stället, hehe. Gulleplutten <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards