livetmedchakira

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Emma W-t - 8 september 2012 20:29

Orkar inte uppdatera mer i kväll, så jag fixar de i morgon!

I morgon får C vila hela dagen.. helt och hållet, ska bara ner och ge henne mat sen typ inget. Blir väl bara ompyssling.

Har blivit rätt mycket träning löst denna veckan så i morgon får hon bara stå.

Hörs i morgon! <3

 

Erkänn? Hon är duktig för att vara så pass ung!

Av Emma W-t - 8 september 2012 17:43

Fick äntligen träffa Frida i dag, kul! :D

Va i stallet ett tag, visade Frida när hon bugade, och hon va kvar nere ett litet tag. Hon brukar alltid gå ner och sen snabbt upp i gen, men hon va kvar ett litet tag (stolt) Bild kommer där nere!

Har precis ätit tacos med mamma och syskonen, vi ska ha de mysigt i dag eftersom Peda är i väg. Han hatar tacos så vi passade på att ha de då. Och i kväll blir de massa godis och chips. mumsigt!

Vi hörs sen <3

 

Av Emma W-t - 8 september 2012 10:19

God morgon!

Eller har varit uppe ett tag.. men ja.

Nu ska jag ta och städa mitt stökiga rum igen, hehe! Sen dra mig ner till stallet och jag HOPPAS att Frida får sticka ner till stallet idag :D har inte träffat henne på 8 dagar eller vad de nu är, helt sjukt!

I fall hon ska ner, så ska vi nog fota lite.. behöver bilder till vår nya header (lite utav överraskningen avslöjad) hihih.

Men nu ska jag städa, hörs ! <3

 

Gulligt att hon kom i håg de :D haha.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards