livetmedchakira

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Emma W-t - 7 september 2012 22:38

Hejsan!

Stack till stallet sent i dag, passade Benne medans mamma och Peda handla, sen åt vi och sen stack jag!

Tog beslutet att rida igenom C i dag eftersom hon bara har gått skritt denna veckan och när hon går lätt ridning eller vilar bli hon rädd flr precis ALLT! Stenar, slangar, gräs.. ja allt och hon blir sjukt stressad. 

Men de va inte något bra beslut, Pigg häst, jag stukat finger och fick typ kramp i sidorna (håll kanske) hehe. Så jag kunde inte sträcka på mig ordentligt.. men lämpade vidare. Hon blev finare mot slutet men blev inte helt nöjd. 

Efter de, tränade vi lite på buga.. de sitter nästan helt nu och hon vågade även ha huvudet MELLAN frambenen :D hihihihihi glaaad Emma. Sen släppte jag ut henne.

I morgon kommer troligtvis Frida till stallet, jag ska trickträna C, fortsätta på buga och även träna på Vinka eller spanskskritt.. ska bli kul att se!

Men nu ska jag sova, hörs i morgon <3

 

Foto: Jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards