livetmedchakira

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Emma W-t - 5 september 2012 22:21

Hem kommen från stallet, Anton följde med. Stack in om matöppet på vägen och köpte halstabletter, min hals mår inte bra :( C vila, men trickträna henne lite på ridbanan. Lärden henne spanskskritt, de sitter inte helt men om jag fortsätter träna så kommer de sitta som en dans snart, tränade på buga (trodde aldrig hon skulle lita på mig) men jodå, efter några försök och en bra början så gjorde hon en suuuuper bugning. Att länna den känslan går ju inte att förklara! Helt sjukt.

Hon fick en massa beröm och äpple :D sen släpte jag ut henne i hagen. Fina fina häst.


I morgon firar vi ju 8 månader så tänkte fixa till oss lite extra och ta några kort, har dåligt med bilder nu :(

Men nu ska jag sova, god natt! <3

 

Av Emma W-t - 5 september 2012 16:39

Slutade 14 i dag, väntade på bussen. Prata med Anna och sen typ tjugp över gick vi till bussåhllsplatsen.

Såklart va den sen som vanligt, men ja. Åt när jag kom hem sen nu gör jag ingenting. Ska antagligen äta snart eller sen. Sen drar jag mig till stallet, pysslar om Chakira. Sen hem och typ sova. 

Hörs sen! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er, kul att ni hitta hit! :)
Här på bloggen kommer ni få läsa om min häst Chakira och en häst som jag har som min egen(Samantha). Ni även få läsa om, skola, familj, vänner, fotografi, vardag och massa annat! Ni kommer få se en del bildbomber och e

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards